– Jeg har aldri flira så mye på foredrag noen gang

2015-06-18_09-33-11

Bloggeren Tone Helen har vært på foredrag med Arild Hoksnes.

Her er et lite utdrag:

«Jeg har aldri flira så mye på foredrag noen gang. Det er mye som kan formidles gjennom humor, det skal være sikkert.

Og han fikk meg virkelig til å reflektere over hvordan jeg for eksempel bruker tiden og dagen min, med tanke på tidsklemma. Og ikke minst hva jeg faktisk kan gjøre for å gjøre noe med den. Jeg har vært på mange foredrag med samme tema. Blandt annet med idrettsstjerner som forteller om veien til suksess, og hva som skal til for å komme dit man ønsker her i livet. Jeg er Kari Normann, og jeg klarer ikke helt å bli motivert nok til å forandre min hverdag når sportsstjerner forteller meg hva som skal til. Gapet blir liksom for stort mellom de og meg. Jeg skjønner jo budskapet, at jeg skal tilpasse det til meg, og alt det der. Jeg er alltid motivert  i det jeg forlater salen, men neste dag er liksom mye av motivasjonen blitt borte og glemt. Slik føltes det ikke denne gangen. Her var det motivasjon på et plan der jeg virkelig kjente meg igjen, og som jeg virkelig kunne assosiere meg med. Altså på mitt plan, faktisk alle menneskers plan. Samtidig er dette et foredrag som passer bedrifter. Her finner du løsninger på problemer som både store og små bedrifter sliter med. Og det beste av alt er at det er gratis å gjøre noe med de.»

Les Tone Helens blogg her.

 

 

Comments Off on – Jeg har aldri flira så mye på foredrag noen gang

Filed under Motivasjonsforedrag

Kommentarer er stengt.